• Yakıt ekonomisini iyileştirmeye yardımcı olmak için gelişmiş sentetik baz yağlar ile formüle edilmiştir (3)
• Benzersiz oksitlenme kararlılığı (4), motorda birikinti ve çamur oluşumunu azaltarak motorun güvenilir şekilde çalışmasını sağlar
• Mükemmel aşınma ve sürtünme önleyici özellikleri, ağır hizmet şartlarında uzun motor ömrü sağlamak için aşınmayı kontrol altında tutar
• Mükemmel düşük ısı performansı, ilk çalıştırmada kritik yatak yüzeylerine daha fazla yağ akışı sağlar ve dur-kalk şartlarında düşük ısıda çamur oluşumunu kontrol altında tutar
• Sabit kalan kayma kararlılığı, ağır, yüksek sıcaklıktaki çalışma şartlarında viskoziteyi korur, aşınma koruması sağlar ve yağ tüketimini azaltmaya yardımcı olur
• Yağın kalınlaşması ve bozulmasına karşı üstün koruma, yağ değişim aralıklarının uzatılmasına katkıda bulunarak yağ değişim sayısının ve atık yağ maliyetlerinin azaltılmasına yardım eder
(3) Mineral baz yağlı motor yağları ile karşılaştırıldığında. Gerçek yakıt tasarrufu iyileştirmesi araç/ekipman tipine, dış ortam sıcaklığına, sürüş koşullarına ve mevcut yağ viskozitenize bağlıdır
(4) Volvo T-13 testinde ölçülen viskozite artışına göre
Özellikleri | Avantajları ve Sağlayabileceği Faydalar |
Gelişmiş Aşınma Koruması | Motor Dayanıklılığı |
Gelişmiş Yakıt Tasarrufu Potansiyeli | Daha Az Yakıt Sarfiyatı |
Daha Uzun Yağ Değişim Aralıkları | Daha Az Yağ Değişimi ve Daha Az Atık Yağ |
Emisyon Sistemi Koruması | Emisyon Sistemi Dayanıklılığı ve Performansı |
Mükemmel Düşük Isı Performansı | Soğuk Havalarda Daha Kolay İlk Çalıştırma |
• Dizel Partikül Filtresi (DPF), Seçici Katalitik İndirgeme (SCR), Sürekli Rejenerasyon Sistemi (CRT), Dizel Oksidasyon Katalizörleri (DOC) ve Egzoz Gazı Geri Dolaşım (EGR) gibi teknolojiler kullanan, Euro V/VI dahil Ağır Hizmet Dizel Motorlar ve US PEPA 2007/2010 Modern Düşük Emisyonlu Araçlar
• Düşük kükürtlü dizel yakıt ve çok çeşitli biyodizel yakıt formülasyonları kullanan Ağır Hizmet Dizel Motorlar.
• Doğal Emişli ve Turboşarjlı Dizel Motorlu Ekipmanlar
• Karayolu şartlarında çalışan Kısa ve Uzun Mesafe Kamyon ve Otobüsler
• Arazide Madencilik, İnşaat ve Tarım Ekipmanları
Araç veya ekipmanınızın OEM uygulama gereklilikleri ve yağ değişim aralıkları için kullanıcı el kitabına bakınız
Bu ürün aşağıdaki onaylara sahiptir: |
DQC IV-18 LA |
DTFR 15C100 |
DTFR 15C110 |
MACK EOS-4.5 |
RENAULT TRUCKS RLD-3 |
MAN M 3677 |
MAN M 3775 |
MAN M 3777 |
MTU Oil Category 3.1 |
VOLVO VDS-4.5 |
Detroit Fluids Specifications 93K222 |
DTFR 15C120 |
Cummins CES 20086 |
Bu ürün ExxonMobil tarafından aşağıdaki şartnameleri gerektiren uygulamalarda kullanım için tavsiye edilmektedir: |
ACEA E9 |
ACEA E6 |
Bu ürün aşağıdaki şartnameleri gerektiren uygulamalarda kullanım için tavsiye edilmektedir: |
MAN M 3477 |
MAN M 3271-1 |
IVECO 18-1804 TLS E6 |
Bu ürün serisi, aşağıdaki şartnameleri karşılar veya aşar: |
API CI-4 |
API CJ-4 PLUS |
API CJ-4 |
API CK-4 |
ACEA E7 |
DAF Extended Drain |
JASO DH-2 |
Caterpillar ECF-3 |
Ford WSS-M2C171-E |
Scania LDF-4 |
ACEA E4 |
ACEA E8 |
ACEA E11 |
Özellik |
|
Sınıf | SAE 5W-30 |
Kinematik Viskozite @ 100 °C, mm2/sn, ASTM D445 | 11,8 |
Kinematik Viskozite @ 40 °C, mm2/sn, ASTM D445 | 69 |
Akma Noktası, °C, ASTM D97 | -51 |
Toplam Baz Sayısı, mgKOH/g, (ASTM D2896) | 13 |
Viskozite İndeksi, ASTM D 2270 | 163 |
Sülfatlanmış Kül, % kütle, ASTM D874 | 1 |
Yoğunluk, @15,6 °C, g/ml, ASTM D4052 | 0,855 |
Parlama noktası, Cleveland Açık Kap, °C, ASTM D92 | 234 |