Lityum kompleks kalınlaştırıcı sistemi, mükemmel yapısal stabilite ve su ile yıkanmaya karşı direnç sağlar. Mobilgrease 33'te, olağanüstü termal/oksidatif direnç potansiyeli, düşük uçuculuğu ve mükemmel düşük sıcaklık kabiliyeti nedeniyle polialfaolefin baz yağı kullanılırken, ester baz yağlarının su ile reaksiyona girerek bozulmaya karşı potansiyel hassasiyeti göz ardı edilmiştir. Sentetik polialfaolefin baz yağı, mükemmel düşük sıcaklık hareketliliği/pompalanabilirliği ve çok düşük başlangıç ve çalışma torku değerleri sunar. Ayrıca, Mobilgrease 33'teki son teknoloji katkı sistemi, MIL-PRF-23827 spesifikasyonunun minimum gereksinimlerini karşılayan havacılık greslerine kıyasla üstün pas ve aşınma koruması ve yük taşıma kapasitesi sağlar.
Mobilgrease 33, benzersiz özellikleriyle aşağıdaki avantajları ve potansiyel faydaları sağlar:
Özellikler | Avantajlar ve Potansiyel Faydalar |
Yüksek viskozite indeksli polialfaolefin baz stoğu | Çok geniş çalışma sıcaklığı aralığı - olağanüstü yüksek ve düşük sıcaklık performansı. Yüksek sıcaklıklarda mükemmel yağlayıcı film koruması |
İyi depolama kararlılığı | Yağ yapısının bütünlüğü korunur - düşük yağ ayrımı |
Termal ve oksidatif bozunmaya karşı olağanüstü direnç | Uzun gres ve yağlanmış parça hizmet ömrü |
Düşük oynaklık | Hizmet sırasında buharlaşma nedeniyle önemli baz yağı kaybına karşı düşük hassasiyet |
Su ile bozulmaya karşı direnç (hidroliz) | Asidik baz yağ bozunma ürünlerinin neden olduğu korozyon riski yoktur |
Aşınmaya, korozyona ve paslanmaya karşı mükemmel koruma | Mükemmel yatak ve bileşen koruması |
Aşırı basınç özellikleri | Şok yükü altında bile aşırı aşınmanın önlenmesi |
Suyla yıkanmaya karşı yüksek direnç | Olumsuz hava koşullarında ve diğer su maruziyet koşullarında mükemmel gres performansı |
Mobilgrease 33, aşırı yüklenen sürtünmesiz yataklar, dişliler ve aktüatörlerin yanı sıra aletler, yüksek hızlı yataklar (tekerlek yatakları için önerilmese de) ve genel uçak gövdesi yağlamasında, -100ºF ila 250ºF (-73ºC ila 121ºC) arasındaki çalışma sıcaklıklarında kullanılmak üzere tasarlanmış gerçek bir çok amaçlı havacılık gresidir. Uçak üreticisinin ABD Askeri Spesifikasyonu MIL-PRF-23827, Tip I (Gres, Uçak ve Alet, Dişli ve Aktüatör Vidası, Metalik sabunla koyulaştırılmış gres), Boeing BMS 3-33C (Gres, Uçak, Genel Amaçlı) ve Airbus AIMS09-06-002/SAE AMS3052 (Gres, Genel Amaçlı, Uçak Gövdesi, Düşük Sıcaklık Aralığı, Lityum Kalınlaştırılmış) şartlarını belirttiği tüm uygulamalarda kullanılabilir. Mobilgrease 33, bu özellikler için Airbus, Boeing ve ABD Ordusunun Nitelikli Ürünler Listesi'nde yer almaktadır. Mobilgrease 33'ün NATO Kod Numarası G-354'tür.
Bu ürün aşağıdaki onaylara sahiptir: |
AIRBUS HEDEFLERİ 09-06-002 |
BOEING BMS 3-33C Tip 1 |
MIL-PRF-23827C |
NATO G-354 |
Bu ürün aşağıdaki gereklilikleri karşılıyor veya aşıyor: |
SAE AMS3052 |
Mülk |
|
Seviye | NLGI 1.5 |
Al/Ni Bronz Korozifliği, 24 saat, 100 C, Derecelendirme, SAE AMS3058 3.2.7.b | GEÇMEK |
Greslerin Baz Yağ Viskozitesi @ 100 C, mm2/s, AMS 1700 | 3.2 |
Greslerin Baz Yağ Viskozitesi @ 40 C, mm2/s, AMS 1697 | 12.5 |
Boeing Dinamik Rulman Ömrü, döngüler, BMS 3-33 | GEÇMEK |
Bomba Oksidasyonu, Basınç Düşüşü, 100 saat, kPa, ASTM D942 | 11 |
Renk, Görsel | Mavi Yeşil |
Bakır Şerit Korozyonu, 24 saat, 100 C, Derecelendirme, ASTM D4048 | 1B |
Kir, # parçacık 25u ila 74u, FTM 3005 | 0 |
Kir, # parçacık 75u veya daha büyük, FTM 3005 | 0 |
Damlama Noktası, °C, ASTM D2265 | 255 |
EMCOR Pas, %3 NaCl, IP 220 | 0,0 |
Buharlaşma Kaybı, 22 saat, 100 C, kütle %, ASTM D2595 | 1 |
Buharlaşma Kaybı, 500 saat, 121 C, kütle %, ASTM D2595 | 8.7 |
Dört Bilyalı Aşırı Basınç Testi, Kaynak Yükü, kgf, ASTM D2596 | 700 |
Dört Bilyalı Aşınma Testi, Yara Çapı, mm, ASTM D2266 | 0,4 |
Fretting Aşınması, mg, ASTM D4170 | 0,6 |
Dişli Aşınma Testi, 2,3 kg yük, 1000 çevrim, dişli ağırlık kaybı, mg, FTM 335 (mod) | 1.1 |
Dişli Aşınma Testi, 4,5 kg yük, 1000 çevrim, dişli ağırlık kaybı, mg, FTM 335 (mod) | 1.6 |
Yüksek Sıcaklık Performansı, 121 C'de Saat, h, ASTM D3336 | 2.200+ |
Yük Taşıma Kapasitesi, Yük Aşınma İndeksi, kgf, ASTM D2596 | 110 |
NBR-L, AMS 3217/2 Uyumlu, 70C 158 saat, hacim %, FTM 3603 | 12.6 |
Koku, KOKLAMA | GEÇMEK |
Yağ Ayrımı, 30 saat @ 100 C, kütle%, ASTM D6184 | 4 |
Oksidasyon Kararlılığı, Basınç Düşüşü, 500 saat, kPa, ASTM D942 | 25 |
Penetrasyon, 60X, 0,1 mm, ASTM D217 | 292 |
Penetrasyon, İşlenmemiş, 0,1 mm, ASTM D217 | 285 |
Pas Koruması, 48 saat @ 125 F, Derecelendirme, ASTM D1743 | 0,0,0 |
Doku/Tutarlılık, GÖRSEL | GEÇMEK |
Timken OK Yükü, lb, ASTM D2509 | 55 |
Su Yıkama, Kayıp @ 38 C, ağırlık %, ASTM D1264 | 3 |
Su Yıkama, Kayıp @ 79 C, ağırlık %, ASTM D1264 | 6 |
Kalemle İşlenmiş X 100.000, 1/16" delikler, 0,1 mm, FTM 313 | 330 |
Düşük Sıcaklık Torku, Başlangıç @ -73 C, Nm, ASTM D1478 | 0,52 |
Düşük Sıcaklık Torku, -73 C'de Çalışma, Nm, ASTM D1478 | 0,06 |